Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-21, 20:59   #1
lieht
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-10-22 Atlant - Salavat Yulaev (KHL)


Datum: 2010-10-22
Tid: 17:30
Sport: Ishockey
Land: Ryssland
Liga: KHL
Match: Atlant - Salavat Yulaev

Spel: Under 2.5
Insats: 2
Odds: 1.78
Bolag: PANNKAKOR

Motivering:
Nu kör vi igen, Det här kan vara det sämsta spelet jag någonsin kommit upp med, men jag tycker om det och så får det bli. Dock endast ett 2 unit spel, mitt enda spel för morgondagen förövrigt.

Som jag trodde så ryckte Salavat upp sig förra matchen och man lyckades slå Lokomotiv med hela 6-1 borta. Kanske, bara kanske har Salavats försvar blivit någorlunda bättre?

Atlant lyckades få 2-2 mot Magnitogorsk, vilket är bra för dem. Atlant som lirat 6 hemmamatcher varav alla gått under linan. 4 av de 6 matcherna har gått under en lina på 2.5, vilket säger en hel del.

Salavat är som ni vet extremt målrika, och snittar runt 4 gjorda och 4 insläppta per match. Dock känns detta rätt bra eftersom, Atlants enda chans är att hålla siffrorna nere, och med det bli nedtryckta i defensiv zon. De 5 senaste matcherna mellan lagen har Salavat vunnit 4, och Atlant 1. Under dessa 5 matcher har Atlant lyckats göra 3 mål.

Jag gillar det här spelet, dock kan det bli ett rent fiasko. Vi får helt enkelt hålla tummarna, 2u som sagt. BOL
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat