Citat:
Ursprungligen postat av Blixt Gordon
Vad menar du med autospel iCash?
|
Överslags räkning inne hos Lad's lokala bookie (London) igår från säsong 09/10 gick 33 matcher över & 23 under, förvisso 5-5 (ej medtaget i beräkningen) sen i Augusti denna säsong, men såg spelet som ett autocall där och då, medger nu i efterhand att det snarare var en herocall som inte gick allt för bra då det från min sida var jävligt
oskarpt att inte tänka på att oddset var ett par punkter för högt.
Men lätt att vara efterklok då det hela egentligen var en coinflip, boored påpekade i chatten om odds flytten och jag kände olusten för att jag slaskat bor en större summa pengar på oaktsamhet, men det var liksom inte tid att springa ned till bookien och gröna ut, eller för den delen via nätet då linan var så pass låg in i matchen.
Summa sumarum, ta god tid på sig vid onormala linor/odds (Rouge Lines) och tänk två gånger innan man placerar spelet, det tåls att påpekas igen, if it's to good to be true, it usually is!