Måste bara göra ett inlägg när ATG klantat till det på V4 Penrith
[Bavd2) 8 La Perla Bella 42 % har varit struken länge men Atg har fortfarande kvar henne i startlistorna men 30 min kvar till V4 start.....[/B]
3 Mr Finningan är andrahandare och har varit så hela morgonen =
kommer få på sig våldsamt många extrastreck på V4!
OMSÄTTNINGEN 117 K med halvtimman kvar
Måste vara läge för att fälla 3 mr Finnigan i avd 2 .
massor av kuponger kommer att sitta med 3 spik eller 2 streck ( 1 & 3)
Nu har jag spelpaus från ATG men OM jag inte haft det så skulle jag ha startat upp ett andelsspel då jag anser det vara klart bättre spelvärde i V4:an än normalt i Australien.
avd 1 ) Favoriten har inte imponerat på mig och jag tycker flera hästar i botten på strecklistan har vinstchans. Gör det enkelt för mig och heltäcker.
avd 2 ) 8 Blir Struken och 3 kommer bli "överstreckad" passas 3 på det förmodade dålig spelvärdet och streckar de 4 andra som ses men rimlig vinstchans
avd 3) 9 Chewalla borde vara dagens största favorit enligt mig - Högst vinstchans i omgången tycker jag han har och spikar då 33% just nu är riktigt bra.
Hade spikat även om strecken varit 45-50%
avd 4) 8 är klar favorit men OM vi/jag lyckats fälla 3 Mr Finnigan i avd 2 så vill man inte spricka i sista. Streckar alla även om 1,3,4,5,6,7,8 känns relativt heltäckt
Systemförslag
Avd 1) alla 8 (4-6 )
Avd 2) 1,5,6,7 (3-4)
Avd 3) 9 Chewalla (6,2)
Avd 4) alla 9 - ja 9 streck ! även här har ATG missat strykningen av 9 Captains Call
288 rader / 576 kr
Så hade jag lagt upp ett 12 kronors andelspel idag
Lycka till ni som spelar