Ämne: V64 Rättvik
Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-20, 19:19   #6
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Går emot dig delvis Basse!

12 i första fint intryck senast, men helt andra förutsättningar nu med bakspår tillägg, och andra raka barfota kan slå åt båda hållen ibland tycker jag... Här krävs gardering enligt mig. 3 6 12 13 i första hand.

I Avd 2 tycker jag spiken på Mogas Cassandra är rätt given, 3an släppte senast, och vann då, högst troligtvis samma upplägg igen och då sitter 6an i spets efter max 250 m.. därifrån ska den slås.. inte helt lätt! Tvilling 6-3 givet spel med och trio 6-3-2 om man räknar med tredje invändigt med =)

Avd 3: Spik Son of God för mig, han ska slå detta gänget undantaget 4an i sömnen alla dagar i veckan särskilt från perfekt spår... 4an borta länge och Nurmos stallform inte helt på topp även om viss bättring kunde skönjas igår på V75... nej given spik för mig på 5an iaf, hög procent men det ska det vara... (Då jag läste på i morse kl 10 var 4 och 5 exakt jämnspelade otroligt nog)

Garderar dock 5an på svenska spel Challenge då den står i 73% där vilket är liiite för högt kanske.

Avd 4 överens.

Avd 5 Delvis överens, lägger till 2 ,3,5 med kanske även 1. Svårt lopp!

Avd 6 Håller med om dina 4 streck här är förstastrecken, lägger till 13 som kanske gillar lite kortare distans nu, jagat den länge... samt 10 som bör ta spets från springspåret och kan släppa till den kusken vill.. kan vinna med lucka till glatt odds! Se upp!

Lycka till ikväll, hoppas ngn tar 6 rätt nu!=)

Edit: 3 6 11 12 i första menade jag såklart! Ursäkta felskrivning.

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-07-20 klockan 19:32.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat