Citat:
Ursprungligen postat av valo
Lebanner!
Senast du tippade, på V86 förra veckan lämnade du ingen rad för dina många kusar, ej
heller något ATG kvitto med rättningskod efter tävlingarna. I stället publicerade du detta:
"Ajaj...missade åttan på att man försökte fälla Ecurie. Vad dum man är ibland (väldigt ofta)" Borde få bra på 7 ändå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
Jo, den 7:an gav väl rätt bra betalt? Det finns väl en kod på Sharps. om än inofficiell, att man publicerar sin vinst? Men du kanske inte märkt det? Ev. kommer du från Travpunkten där INGEN sätter ut sina ATG-kvitton. Dålig stil! (det blev bara ett grattis, se ovan, och det
kändes faktiskt rätt skönt.) Hur blir det denna vecka? Är det jobbigt kanske att trycka på
knapparna?
|
Jag har då aldrig känt till att det existerar någon "kod" som säger att man måste publicera sina vinster här på Sharps, tvärtom har jag upplevt det som ytterst frivilligt. Och för mig personligen loggar jag ut från sharps när loppen börjar. Jag postar inte mina system i förhand och jag följer inte andras system heller. Alla är vi olika...
Anledning till att jag ens skrev det inlägget var att jag p.g.a. ett idiotiskt sista minuten-beslut missade att bli ensam på 8 rätt. Vinsten på 29k hade jag varken lagt upp kvitto på eller ens kommenterat i annat fall. 29k känns ju faktiskt som bara som en gigantisk förlust i sådana lägen.
För övrigt förstår jag inte varför mitt inlägg gjorde dig så upprörd. Nu är det andra gången du kommenterar detta UTANFÖR den aktuella tråden.
Är du så kåt på vinstkvitton kan du kolla igenom min inläggshistorik så kommer du få se ett par sexsiffriga vinster. Eller så kan du börja snacka om lördagens omgång istället.