Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-20, 22:22   #20
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det värsta/sämsta med slika automatiserade tjänster är ju att hästar går upp och ned i form under långa perioder, samt utvecklas i bland till det bättre, i bland till det sämre. Att de även under tid byter tränare är också något man måste ta hänsyn till...

Jag har aldrig varit ett fan utav statistik inom travet då det finns allt för många parametrar att ta hänsyn till, samt att allt som kan gå åt helvete i ett travlopp är otroligt många ting!

Men, några av dina parametrar kan vara bra att ta del utav, men inte för många. Tyvärr har kusken mer att säga till om om slutresultatet än vad hästen någonsin kommer att få...

Men, jag är en gammal gringubbe som vill lita på mig själv och mina "skills" och dessa har hittills enkom gett mig gråa hår och en tunnare plånbok, så varför lyssna på mig, hehe?!

Kör hårt - hoppas du får till något bra som du även kan tjäna lite penningar på, samtidigt som även andra kan göra det. Utan att förringa ditt initiativ så känns detta som ytterligare ett försök till genväg - något som aldrig fungerat inom spel. Har man turen med sig en omgång, så har man - skickligheten gör sitt till, men inte allt. Statistiken är enkom en del utav turen...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat