Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-22, 00:43   #1
hejz
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 330
Standard

2010-10-24 Inter - Sampdoria (Serie A)


Datum: 2010-10-24
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Italien
Liga: Serie A
Match: Inter - Sampdoria

Spel: Inter
Insats: 3.5/5 o 1.5/5
Odds: 1.60 o 2.06
Bolag: Expekt/Bwin o Pinnacle

Ogiltigt spel-ID: 126609


Ogiltigt spel-ID: 126611



Motivering:
Spelar både -0.5 till 1.60 och -1 till 2.06. Oddset på -0.5 är minst en tiondel för högt och -1 ska enligt mig ligga på runt 1.90 som max. -1 spelas hos Pinnacle till högst odds just nu.

Inter verkar hittat tillbaka till formen efter imponerande insats hemma mot Tottenham senast, tills man slutade att spela och släppte in 3. Då mötte man ett Tottenham i form och fick runt 1.70, nu möter man Sampdoria som går lite sisådär. Lägg även till att Tottenham är ett bättre lag än Sampdoria. Matchen innan vann Inter en på förhand svår bortamatch mot Cagliari.

Sampdoria då, senaste ligamatchen hade man svårt mot ett för närvarande väldigt dåligt Fiorentina, men vann efter en sen vändning. Innan det kryssade man borta mot ett nästan lika svagt Bologna. Man har kryssat 3 av 3 bortamatcher hittills. Några timmar sedan förlorade man borta mot Metalist Kharkiv i EL. Metalist spelade då med 10 man i över halvtimmen och lyckades till slut ändå slå in avgörande 2-1-målet.

Senaste matchen mellan dessa två lag slutade 0-0 på San Siro. Ett resultat som Inter var mest nöjda med då man efter bara 38 min fått två spelare utvisade. Efter det lyckades Sampdoria knappt skapa en farlig målchans mot Inters 9 män, utan det var Inter som var närmast segern.

En Eto'o i storform tror jag blir för mycket för Sampdoria på Söndag.

Senast redigerad av hejz den 2010-10-22 klockan 00:49.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat