Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-23, 09:54   #1
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

V4 Lindesberg!


Sorry för missad rubrik, fyller i den vetifan varför det försvinner, hänt flera ggr nu :S Kanske admin kan fixa den så den heter V4 Lindesberg lr ngt?

Dagens lunchtrav går på härliga Lindesberg!

Mina korta tankar om loppen:

Avd 1: Lås 7-8. 7 tror jag vinner om Erik kör den till spets och slipper svar invändigt. Får den svar så det blir utdragen körning så gynnas nr 8 som har toppform och är en duktig spurtare, stabilt och bra lås. Garderar man vidare varnar jag främst för 9 och 10.


Avd 2: Här tar jag 8 st hästar, varav de tre förstarankade blir utgång (samma sak i avd 4, där en av utgångarna måste sitta).
Rank blir 11 5 1 / 6 9 8 13 15.

Avd 3: Lås på 3 st hästar. 1 12 13.
1 tror jag håller spets, barfota runt om igen, ojämn häst som kan hålla undan till väldigt låg procent om den får fuska undan lite i spets. De flesta andra utom 11 och 12 är rundningsmärken här nästan och kan ställa till det för nämnda hästar om de ska ut i spåren.. har gärna med spetshästen här som skräll

12 vann här i Juni förra året från spår 11 med Jepson i jollen, repris nu? Duktig häst som möter mycket enklare motstånd nu, 12 undantaget.
13 är bra men blir lite för stor favorit här. till runt 30% hade jag nog spikat nu vill man fälla den. Men ska såklart med på kupongen =)


Avd 4:
Här tar jag också 8 hästar, med tre st som utgångar:
3 6 10 / 9 7 4 8 14.
Varnar speciellt för nr 10 från Oscar J Anderssons mäktiga formstall, bäst i gänget om den är på topp här och kan krossa detta fältet om form.
Blir ett vinnarspel på denne också för min del.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10)

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-07-23 klockan 10:13. Anledning: Fel rubrik
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat