Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-26, 13:49   #16
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Har sagt det förut och säger det igen.Högstenastalldräng är en mycket fin häst att spänna för släden och köra till julottan med. Men hästen har ingen vinnarskalle och trots Jepson upp är det ingen vinnare.
Magic Bråten är min stänkare. Har ingen vacker rad men kan pipa till spets och där trivs han bra. Se upp.
Om ledning tror jag Drängen har bra chans, men svårt att se han kan hålla upp den även om han är ganska bra ut. Så den hoppar jag nog också efter lite betänketid.

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Avd 7
12 Gaylord AM
På Åby näst sist avslutade den starkt och besegrade Don Fanucci Zet och gick 12.2 / 2140ma. I finalen var det antagligen för lätt utan skor på fötterna och misslyckades direkt. Den visade 10,8 / 1900m bakom fältet. Om formen är precis som efter pausen, måste den ha en god chans i ett lopp som detta.
Blir nog svårt att komma till ändå även om det är gynnsamt med två strukna nu. Inte upptränad till någon toppform och tror inte han ställer på i tid med den där heller efter uppehåll. Kommer bättre tillfällen att spänna bågen till. Då streckar jag hellre Destroyer. Men köper favoriten här och spikar!

Min bästa skräll är On Track Paul i fjärde! Lite bättre än raden, startsnabb och fick bra uppbyggande lopp med allt sparat i senaste starten. Piper den till ledning kan den nog rinna undan på Åmål, och har nog viss chans från resa i andraspår också.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat