Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez
Tycker det är synd Cockstile fick just spår 1 blir inte lätt att få frit därifrån tyvärr, den förtjänar en seger annars... hoppas på rygg ledaren och lucka? Men det scenariot är inte direkt troligt..
Däremot tror jag inte på Double Exposure i spets, Vittruvio dödens sedan lugna gatan-scenariot heller!
Ser att Campo Bahia är anmäld barfota tex, den lär knappast sitta i kön och vänta direkt va?
Hamre har 2 hästar från bakspår, nu är han ingen tränare som stallkör direkt vad jag sett, men är det så otänkbart att Ble Du Gers sänds framåt i 3espår tidigt för o pressa upp tempot för att gynna Ecuire D?
Dessutom är Racing Mange sylvass från start från spår 5-6 har vi sett innan, kan verkligen Örjan svara honom om han laddar? Tveksamt!
Och Adrian lär knappast köra lugnt med Taek Won deo på hemmaplan i Hugo Åbergs... tror vi får se ett helt galet lopp med hästar som ställer på både i 3e och fjärdespår mer än 700 före mål....
Den som disponerar loppet bäst och är kyligast vinner nog..
Hjärtat vill att 7 Campo Bahia ska få vinna...
Ögonen ser att Startspår och kusk o stallform säger 5 Vitruvio
Dock, då röken lagt sig kommer Erik att ha vunnit med en längd med Ecurie D som styrs ut på upploppet 200 kvar efter att ha gått med i rygg i fjärdespår 500 kvar...
Hjärnan vinner inte alltid över hjärta o ögon..
SÅ jag tar 5 7 10 och sitter lugn i båten=)
Bara mitt lilla tips såhär på förhand =)
|
Med så mycket kanoner och krutrök brukar det ju som oftast finnas en gubbe som verkligen besitter den där kylan, och som oftast är vass på det när det är stora pengar att köra om.
Jag känner för att vara lite fräck och chansspika ÖK i ett lopp de flesta tar en handfull åtminstone.