Jägersfunderingar
Halv lurig omgång. 4 öppna sprinterlopp med Åbergs som grädde på moset. Som vanligt svårt att hitta klockrena spikar.
V75 1) Malmqvist har två fina 4 åringar med bra form i loppet.
2 Eric The Eel vann enkelt senast men är kanske lite miss gynnad av kort distans ?
3 Empire har imponerat nere i Frankrike och har varit sämst tvåa 11 av 12 starter. Pausat och bara ett lopp i kroppen?
6 Uset Face gjorde bra ifrån sig i Sprintermästaren och lite varning på den om Ludde inte buskör.
4 Osterc har inte imponerat i årets starter men har gått 08 tider som 2-3 åring over there men det låser sig i loppen numera.
2-3 och kanske 6 är måstestreck på min kupong men enklast är väl att helgardera till rea pris !
V75 2) Öppet igen. 1-2-3-4 känns dock ganska stabilt så här Dan före Dan. Stänkarvarningar på 9 Kilimanjaro och 10 Boys Stecca trots tuffa lägen.
V75 3) 2 Eclips Am har visat fina takter i årets starter och får förtroendet som chansspik.
V75 4) 1 Zlatan Knick är hårt betrodd och måste bevakas på läget.
2 Mellby Guard har ingen vacker rad och pausat men jag tror Unter slipar knivarna när ingen ser. Stänkarvarning.
9 Zeppelin Kyu Bar. Visat fina prestationer i spagetti landet senaste starterna. Luring.
12 Zaffiro Roc. Är kanske bortlottad men har mycket spring i benen.
11 Grift J.R. Stänkarvarning. Inte som bäst senast och bör kollas upp i värmningen.
V75 5) 3 Ivory Di Quattro åkte dit av en smygkörd senast. Nu sitter chefen i vagnen och kan dirigera loppet från början till slut från bra läge. Spikförslag.
V75 6) Luriga Åbergs! 10 Ecurie D får sitt elddop. Visst det är en undantagshäst men 4 år , spår 10 och endast 11 lopp i kroppen är (för) tuffa papper men jag feg streckar nog.
1-2-4-5 är oxå på agendan så här Dan före Dan. Svårt att spekulera i hur loppet blir kört.
V75 7) 1 Unoicsdue Gnafa. Perfekt läge och Lillgoopen släpper nog ingen över bron. Dagens bästa spikförslag i min värld.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-27 klockan 14:19.
|