Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-22, 13:40   #113
jaycer

jaycers avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 150

Saftiga räkor
Stats: 14 - 13 - 1
ROI: 110.11%
Vinstprocent: 51.85%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Kan förstå att ni tycker jag är väck men vinny är skadad ofta och han har inte klickat med gagne som jag också har, tillsammans har de typ -14 och 2-3 poäng. Gillar anisimov och han kommer få lira i rangers första femma nu ett tag iaf. Versteeg producerar inte så mkt och måste byta han om jag ska ha kessel för har redan bozak, då hade man haft alla i den femman. Boychuk tycker jag är underskattat med mkt speltid och han har ett bra skott.
Aa, men Anisimov var free agent ännu för några dagar sen så där skulle du ha fått han gratis. Och om du ens skulle försöka göra några bytesförslag med Vinny, Versteeg och Pitkänen så lovar jag 100% att du skulle få ett bättre paket tillbaka.

Förra säsongen visar bra hur ojämnt detta byte är.

Lecavalier - 70p / Anisimov - 28p
Versteeg - 44p / Kessel - 55p
Pitkänen 46p / Boychuk - 15p

Om vi endast ser på poäng så förlorar du 60poäng... För att inte tala om icetime,
Pitkänen hade mest icetime i hela ligan förra säsongen och är högt uppe igen

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Men det är klart att trada bort pitkänen är säkert dumt, men vafan är väl inte blodigt allvar det här
Inte är det blodigt allvar. Men en av de roligaste sakerna är att försöka hitta intressanta bytesförslag och förbättra sitt lag, om billiga byten som detta (endast ena laget vinner) går genom, så känns det väl onödigt att sätta någon tid alls på att följa med ligan.