Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Ni vet väl hur jag funkar?!?...spelar framförallt på "överstreckade favoriter", precis såna som man hatade förr, grejen är ju att streckspel och vinnarspel är två olika saker...spelar hårt på "överstreckade", där enda orsak till motdraget är att dom just är överstreckade...oddset stiger och streckningen minskar, sen slår jag till (ofta efter provstarten) och får ett optimalt odds...krävs mycket "is i magen", det har jag inte alltid, men det funkar "allt som oftast"...
|
Oddsen på sajter på nätet (inte ATG) har du redan och ATG sänker inte du! Så varför inte redovisa INNAN så kan vi också få vinna - även om det skulle vara till lite lägre odds så är det ju bättre att man vinner än spelar på någon annan... Du har ju vunnit minst tre månader i rad, varje dag, så varför inte dela med dig av gracerna?
Jaja, jag vet vad jag tror - det blir bara löjligt att hävda att du drar in tusentals kronor/dag utan att redovisa ett jota! Hur mycket har du gått plus, ungefär, dessa månader? Måste vara närmre 100k... GRATTIS!