Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit
Skärp dig ditt rötägg! Förmodar att det är mig du menar men är för feg att sätta ord på detta?! Går det dåligt är paus en ytterst bra idé både mentalt och för plånboken - det borde du som spelare förstå, eller?
Jag skall sluta lägga upp mina torrspel i dessa trådar då jag själv förstår att det kan anses smått oseriöst och inte ger mycket åt andra. Lägger från och med nu upp mina spel i mina spreadsheets. Bättre så, faktiskt!
Bingoraderna kan jag hålla med om, eller i alla fall att dessa också kan ha en egen tråd. Enklare att hålla översikt då!
Har du sett många spel mikaels lagt INNAN spelstopp? Var har du sett dessa, i sådana fall? Han sätter ALLA favoriter som vinner och redovisar ingenting, men påstår att han vinner, nu i snart tre månader i sträck, varje dag - allt från ett par tusen till uppemot 20 000 på enkom vinnarspel... Tror du verkligen på detta?! "Svenska avundsjukan" - kan du påvisa att denna finns och är värre än i andra länder? Bullshit!

|
Har haft ett extremt flyt ganska länge nu, väntar bara på att det ska vända...principen är fortfarande samma som tidigare...