Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-29, 22:24   #204
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag kommer ta paus från forumet också! Rotagg har rätt!

Även om jag följer travet ska jag inte kommentera det här. Jag låter er spelare som vinner efter loppen och alltid har rätt kommentera istället!

För är man Sharps så vinner man ju alltid även om man är i dålig form. jag är väl inte Sharps då även om jag _aldrig_ haft röda siffror i ett sheet under en längre period !

Nej, jag är så trött på alla er vinnare som aldrig kan förlora så det står mig upp över halsen! Jag önskar er all lycka till och jag ber er att aldrig ändra er strategi för då kommer ni superproffs aldrig kunna förlora nämligen!

Tack och hej för mig! Jag är sur (nej, faktiskt inte!)! Men jag sk alåta er som vill sitta här och drömma om låtsasvinster få göra det- Jag är ändå på paus i en månad så då tillför jag ju ändå inget då jag bara "torrspelar". Jag "torrdricker" också! Testa den varianten säger jag bara!

Hipp hipp hurra! Leve de som aldrig förlorar! De som aldrig stängt av sig själva! De som vinner varenda dag till fina odds! Jag avundas er något enormt!

Vi ses om en månad ifall jag är "välkommen tillbaka" då - eller är jag kanske out of the game forever då jag är tvungen att sätta mig på paus?

Kram and over and out!

(kanske ger sharps om jag råkar vara inloggad framöver) Hoppas inte det räknas som att man är aktiv as hell!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25), mr_stylez (+20), abborre (+25)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat