Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-29, 22:25   #206
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag kan bara svara från mig själv! Jag har nog inget liv alls! Dessvärre! patetiskt kanske men jag står för vem jag är och vad jag gör och hur bra eller dåligt spelet går!

Att följa travet när man inte lirar är ju för att ha info när man väl börjar lira igen!

Jag har gått jävulskt back senast månaderna och då har ändå en V75 suttit samt 5-8 V4-V6 suttit! Just nu är jag bara trött, sliten och utmattad på trav!

Varför kan inte folk få ha kul med tre kronor (inte rader!!!!) som en liten intern tävling? Stör det dig?

Jag är sharp men jag är även tilt deluxe när det går dåligt. Jag har lite självaktning att då ta en paus! Vad gör du när det går dåligt? Eller du är som mikaels som alltid vinner?

En av de få seriösa? Jag kan också bli seriös om det krävs att jag bara redovisar spel efter vinnaren är presenterad! Jag är väl oseriös då tillsammans med 98% av resten av de som skriver här. lyckligtvis finns det ju 2% seriösa som inte skriver alls eller presenterar sina vinster när dagen summerats!

Att mikaels har satt merparten av sina spel det senaste halvåret är förvånande för mig och antagligen merparten av "Sharpsarna". Men det finns väl vissa Sharps som är så vassa att de har en träffprocent på 95% med snittodds på 4.00! Jag är långt från där. Jag är kanske rent ut sagt ett troll eller en jävla sopa i dina ögon! Jag kan inte hjälpa det men jag gnetar på och försöker så gott jag kan! Dessutom med spel redovisade innan loppen avgörs. Det är ju det som är det svåra med spel!

Med tanke på spel och favoriter så står ju mackpeter ungefär sjuhundrafemtioåtta klasser bättre än mikaels! Spelen redovisas innan! Sen att jag personligen tycker han har en jävla flyt med spelen - det får jag ta! Cred till redovisade spel åtminstone! Sen sätter han väl aldrig en DD över 30 i odds! Men går det en till miljonär får jag väl följa efter eller vara den där sura, bittra och patetiska spelaren som inte har räd att spela just nu då jag är på PAUS!

Eller missade jag vad du ville ha sagt?
Håller med om det mesta förutom om ex. mackpeters DDs - det handlar ju om att sätta dem till vad man anser vara ett adekvat odds, sätt til chanserna - inte oddsen i sig. Dessa anpassar man insatserna efter... Mackpeter är en av de vassare tipsterna, om inte den vassaste, här inne. Finns många bra som är lite för blyga, en del framhäver sig lite för mycket, jag är en av dem, i bland/ofta. Jag kan i alla fall stå för mina spel och jag utmanar gärna den som tror sig kunna slå mina resultat på ex. ATG under en period, såpass självsäker är jag...

Men att troll skall kunna påstå sig vinna tusentals kronor/dag utan redovisning och med vissas idiotiska medhåll går verkligen över mitt förstånd - vem tjänar på att se på andras efterhandare, förutom då kanske ibland gällande systemuppbyggnad, och liknande?

Sjukt naiva en del är!

USCH!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat