Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-29, 22:55   #216
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Vad ni håller på. Mikaels har gett sig in i mestadels en typ av spel och riktat in sig på stora favoriter som ökar i odds mot start då alla ska välta dem. Klart att det kan vara lönsamt. Och det man kanske först och främst ska ta till sig. Att lägga fokus på spelandet är såklart ett bra sätt att hitta plus. Och fingertoppskänslan kommer med nötande träning på samma sak om och om igen. Lirar man dessutom låga odds blir variansen därefter (låg) och man kan lira utan tilt. Dock otroligt viktigt att fingertoppskänslan finns där hela tiden, så fort man tappar den lite sitter man på en mycket svagt lutande nedåtgående kurva som kan vara svår att se. Att bli bra streckspelen är desto mer komplext och krävande och prövande. Men blir också desto mer lönsamt om man till slut når till en nivå där det på allvar smäller till och börjar ge riktig utdelning.

Så får man tro på att det stämmer att det går så för honom och han har den fingertoppskänslan som han säger eller inte. Inläggen han gör ibland där han överlägger ett odds och funderar på spelvärdet och riktningen det troligtvis tar hos bolagen säger iallafall mig att det finns ett bra öga för det.

Sen kan man gärna slippa de smådryga kommentarerna om att det går "för bra" i tid och otid. Det ser väl ut att vara lite för att jävlas ibland mot de det gått mindre bra för och det är ju onödigt. Självklart lite irriterande om det också kommer ofta från någon som inte bidrar med speciellt mycket info eller tankar innan. Tankarna och analysen bakom ett spel ger mig väldigt mycket mer än bara "jag lirar Hästen till 3ggr". Det är väl det jag också kan ha lite synpunkter på och gärna skulle se ändring på. Och hoppas han tar till sig.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat