Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-30, 03:26   #236
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Här var det livat. Jag har faktiskt inte heller reflekterat över att MikaelS skulle lägga ut spelen i efterhand. Däremot har jag funderat en hel del över relevansen i att lägga dessa spel i streckspelstrådarna. För mig är det off-topic, varför inte göra egna trådar? Därmed inte sagt att det stör mig jättemkt förutom när trådarna helt domineras av dessa inlägg.
Jag har heller inget alls emot redovisade "torr-spel" så länge det finns en vettig analys. Det är väl ett forum för att utbyta tankar och idéer snarare än något sorts tävling i vinster?

Summerar annars ännu en sån där nästan-dag som dominerat senaste året. Atik D.L bara två och draget Nisse Sånna såklart slagen med huvud. Fem rätt i stället för sju.
Överväger total paus ett tag men tycker det är fin underhållning att ha en lapp. Det är dock ytterst tydligt att jag är avsevärt hetare på börsen där nu samtliga aktier i portföljen är på plus och vissa en bra bit norr om 100%.

Här är vi helt överens och som jag skrev i en annan tråd nyss och det är att var ting/spel har sin plats! Varför inte ha, som du säger, mindre "oseriösa" spel i en tråd och andra mer genomtänkta diton i andra trådar?

Ju fler trådar desto bättre i detta fall då man lätt kan uppsöka det man finner adekvat och behövligt för stunden...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat