Jag är har varit Sharps medlem en kort tid och sökte mig hit för att ta del av bra travtips och förhoppningsvis delge något oxå. Dessutom gillar jag att diskutera trav och travsport överhuvudtaget.
Och här finns ett stort travintresse och många duktiga analytiker. Men det överskuggas av att sidan blir en tävling om vem som vinner mest på spel. I min värld är travtipsen det mest intressanta och inlämnade spel var och ens egna beslut. Självklart är det intressant att kommentera lagda spel i efterhand men det kommer alltid misstankar om fejkade spel och bluffkvitton. Men jag bryr mig inte om fejkade vinster den som blir mest lurad är personen som bluffar.
I min värld lägger jag alltid spelen i sista stund. Stora som små och redovisa spel kvitton i efterhand känns ointressant. Sedan kan man ju alltid diskutera lagda spel i utan att för den skull spela Allan på ett lyckat spel. Vi som hållit på med trav och spel vet hur svårt det är och det finns inga genvägar utan mycket analysering av loppen och en stor portion tur är det som gäller.
Som sagt travtips är det som gäller i min värld och tävlan om vem som vinner mest och störst slutar bara med osämja och tjafs.
Mvh Efterhandaren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Tirich (+5)
|