Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-30, 09:44   #53
valo

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4213
Standard

Oj!

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jag är har varit Sharps medlem en kort tid och sökte mig hit för att ta del av bra travtips och förhoppningsvis delge något oxå. Dessutom gillar jag att diskutera trav och travsport överhuvudtaget.
Och här finns ett stort travintresse och många duktiga analytiker. Men det överskuggas av att sidan blir en tävling om vem som vinner mest på spel. I min värld är travtipsen det mest intressanta och inlämnade spel var och ens egna beslut. Självklart är det intressant att kommentera lagda spel i efterhand men det kommer alltid misstankar om fejkade spel och bluffkvitton. Men jag bryr mig inte om fejkade vinster den som blir mest lurad är personen som bluffar.
I min värld lägger jag alltid spelen i sista stund. Stora som små och redovisa spel kvitton i efterhand känns ointressant. Sedan kan man ju alltid diskutera lagda spel i utan att för den skull spela Allan på ett lyckat spel. Vi som hållit på med trav och spel vet hur svårt det är och det finns inga genvägar utan mycket analysering av loppen och en stor portion tur är det som gäller.
Som sagt travtips är det som gäller i min värld och tävlan om vem som vinner mest och störst slutar bara med osämja och tjafs.

Mvh Efterhandaren.

Orkar inte seriöst kommentera ditt inlägg. Måste vara ett skämt. Har ju följt dig på Travpunkten i åratal under nicket Loke1 och en massa andra, t.ex. Rille som du har dialoger med just nu. Du pratar alltså med dig själv. Här på Sharps går du också under tre nick (Nr 1 är Efterhandaren), varav Liisa är komisk. Lena hette hon på TP. Och du går helt skamlöst ut här med att säga att du inte vill lägga ut bevis på dina ev. vinster. Samtidigt pågår här en diskussion om just några andra som levererar vinster utan bevis. 90% av oss seriösa Sharpare gör det. Se V86, slutsidorna igår på forumet för V86 för diskussionen där. Jag vill samtidigt säga att det är nästan sorgligt att se/förstå att du tillbringar din vakna tid med så mycket trav, dessutom parallellt på två sajter. Hur orkar du?
Skulle vilja att du tänker om, för trav kan du!! MVH
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat