Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-30, 11:26   #54
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Orkar inte seriöst kommentera ditt inlägg. Måste vara ett skämt. Har ju följt dig på Travpunkten i åratal under nicket Loke1 och en massa andra, t.ex. Rille som du har dialoger med just nu. Du pratar alltså med dig själv. Här på Sharps går du också under tre nick (Nr 1 är Efterhandaren), varav Liisa är komisk. Lena hette hon på TP. Och du går helt skamlöst ut här med att säga att du inte vill lägga ut bevis på dina ev. vinster. Samtidigt pågår här en diskussion om just några andra som levererar vinster utan bevis. 90% av oss seriösa Sharpare gör det. Se V86, slutsidorna igår på forumet för V86 för diskussionen där. Jag vill samtidigt säga att det är nästan sorgligt att se/förstå att du tillbringar din vakna tid med så mycket trav, dessutom parallellt på två sajter. Hur orkar du?
Skulle vilja att du tänker om, för trav kan du!! MVH
Hej Valo.

Vår överenskommelse om att aldrig kommentera varandras inlägg från dispyten på TP är bruten och jag måste bara återigen försvara mig mot dina helt horribla fantasier. Och dina kommentarer är verkligen inte seriösa.
För femtielfte gången. Lyssna nu noga för detta verkar du fortfarande inte fattat.
Jag har aldrig använt olika nick och kommer aldrig att göra detta.
Försökte använda Loke 1 på Sharps men det godkändes inte därför blev det Efterhandaren. Tycker du ska be Liisa, Lena och Rille om ursäkt för dina märkliga fantasier. Det är sjukligt att fantisera om detta helt felaktiga påståenden.
Visst är jag aktiv både på TP och Sharps men det är väl ett fritt val och tycker du det är sorgligt så får du försöka ta den smällen.
Varför denna ilska och helt vansinniga tankar gällande mina inlägg ?
Psst har du slarvat bort 1177 numret ?

Ditt påhopp är ganska grovt och hoppas du fattar att du har trampat i klaveret ganska rejält. Återigen.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-30 klockan 11:42.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat