Ämne: V64 Åby 30/7
Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-30, 14:20   #6
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18793
Standard

Åby V64 ser ganska favoritbetonad ut bortsett från öppna och ganska lågklassiga stayerloppet. Svårt att hitta dugliga stänkare i avd. 1-2-3-4. Jag nöjer mig nog med DD spel.

V64 1) Välstammade 5 Honey Mearas radar upp 13 tider och är väl hästen att slå.

V64 2) 3 Börge. Rutinerat monte’ ekipage.

V64 3) 3 Laleh Pellini hoppade bort en finalplats i Stochampionatet senast. Tar revansch idag.

V64 4) Klassiska Red Mile. 2 Cyber Lane vinner inte så ofta men är väl meritmässigt huvudet högre än övriga.
1 Stepping Spaceboy är distansgynnad och gör grymma lopp i ledningen när det stämmer.
När två strider vinner kanske en tredje ? 5 Baron Gift har form och är en typisk skrällhäst.

V64 5) 5 Zante Grif är en grym Varennare och är inte lätt att växla. Men jag har en DD stänkare. 11 Speedy Tilly gör debut för Robban som har slipat kniven när ingen ser.
Hästen gick bra hos Micke J. Men är normalt bäst med tätkänning. Lite surt läge men definitivt oddshöjande.

V64 6) Vidöppet stayerlopp. 2 Taxi Out har aldrig vunnit på 29 försök !! Men har gått bra hela året i ganska tuffa gäng. Bl. annat Sprintermästarkval. Sjunne kan nog stå emot länge om han får bestämma en bit. Men risken är väl stor att Robban kommer farande med Elche om han klarar volten. Lugauers är väl värst emot på tillägg om han står distansen.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-30 klockan 14:31.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat