Citat:
Ursprungligen postat av rotagg
Jag refererade enbart till min chef, sedan råkade jag skriva hon (eftersom hon faktiskt är en hon) istället för hen, vilket var oerhört korkat av mig då detta verkar ha fått dig att gå fullständigt bananas.
|
Man får inte skriva annat än hen längre. Och när man gör det blir det skitstorm för att man gör det istället. Det är stopp att referera till någon annan än sig själv numera tror jag
Angående Betfair så är det väl som DrMarre fyllde i en någorlunda liten marknad med hård konkurrens. Om du och några till vassa är där, även om man skulle ge sig in i det och göra det bra så skjuter man ner värdet både för sig själv och de som redan är där. Brytpunkten kan komma väldigt plötsligt om några vassa ger sig in. Och det tar ju ett tag att komma in i det också, även om man skulle ha skallen för det så lär det ju gå åt en del läropengar i början.
Så jag ska nog låta bli, och önskar god tur till er som hittat er nisch där. Mest på grund av det ovan, men också pga att jag faktiskt inte heller gillar att hedga sådär. Utan låter hellre variansen ha sin gång och får spänningen på köpet.