Ämne: V64 Åby 30/7
Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-31, 19:40   #105
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Kan du inte avsäga dig moderatorskapet då, så att personer som ej vill läsa dina inlägg får en chans att blockera? För du är ju ej särskilt objektiv i dina inlägg...

Och du som har bra koll på bokföring, vad ligger resultatet på dina andelsspel på senaste åren? Eftersom du spelar för andras pengar finns det säkert ett stort intresse för folk att få reda på detta. Ja menar innan du kritiserar andras bokföring som spelar för egna pengar.

Ser att ditt första andelsspel är i december 2017 och är detta något du vill mygla med kan jag själv ta på mig uppgiften att sammanställa detta.

Själv somnade jag på soffan innan första loppet skulle gå så blev bara 400 i nettovinst idag i sista loppet, trist då jag läst på en hel del till loppen...
Du får gärna räkna ihop det. Jag har tre stjärnor åtminstone. Dvs 10% bästa. Jag har dock enorma krav på det jag levererar.

Andelsspel från dec 2017 får du själv räkna på. Tror andelarna i år ligger plus även om jag ligger minus. Jag är dock öppen, redovisar allt och låtsas inte vinna efteråt.

Så vad är det du egentligen vill? Vad kritiserar du?

Jag bryr mig inte om moderatorskapet. Fördelen är väl att jag hjälper till gratis då och då. Men tro mig. Jag personligen bryr mig nada! Du kan väl skicka en begäran?

Tillbaka till spelet. Jag säger ju att jag ligger minus senaste tiden men alla sheet över tid ligger plus! Vad mer ska jag säga?

Du får gärna ogilla mig. Jag är van!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat