Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-01, 14:56   #124
Kgrh
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Idag blir det för övrigt inget V75-spel på grund av avsaknad av jackpot. Däremot en V5-inlämning.

I V75-3/V5-1 blir det antagligen avslag på 1 Heavy Sound. 51% på V75 är helt åt skogen för högt från det utgångsläget kombinerat med galopprisken. 39% på V5 är bättre, men tar troligen bara med 4 Diamanten och 7 Elian Web.

I V75-4/V5-2 har jag noll koll på hästarna men som jag läser loppet kommer det att bli väldigt svårt för de på startvolten att stå emot de flesta övriga utan rejäla rekordsänkningar. I övrigt streckar jag på.

I V75-5/V5-3 blir det spik på 2 Matteo som är trolig spetshäst och bara spelad till 21% respektive 22% på de bägge spelformerna.

I V75-6/V5-4 kommer jag att betala för en drös av hästar och justera ned insatserna på 7 Giant Shadow och 10 Man At Work. Den förstnämnde har en del att bevisa i klassen och verkar bli hårt spelad varje gång by default. Man At Work spelas också alltid mesta hårt och vinstchansen ska vara betydligt lägre än streckprocenten från bakspår om han inte gör en insats av den kaliber som han visade upp under elitloppshelgen. Känslan är dock att formen är nedåtgående.

V75-7/V5-5 känns öppet med en hårt spelad favorit som dock imponerade senast. Betalar för många hästar här.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat