Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-01, 19:40   #232
jessi82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tack jag brukar kolla svs också som är det andra bolaget jag spelar på. Kan hända att jag slarvade här när jag la spelet i går eftermiddag men tror jag kollade det innan. Olika vem som har lägst odds på en viss häst.

Trodde inte oddset skulle stiga högre än jag lirade, men det där sticker lite åt båda håll. Helst ska man vara vass på att förutse det såklart, det är väl en stor del i det mikaels pysslar med. Men det är ju lite skillnad när man spelar favoriter, där är det livsviktigt att hamna mer rätt. Om man lirar en häst som borde stå i 6ggr till 9ggr är det ju fortfarande bra. Men ännu väldigt mycket bättre och lönsammare om den ger 13 givetvis.
Absolut så är det, men tycker 9 ggr är konstigt igår(Var 15 ggr inatt på Unibet då jag jämförde). Hade tyvärr koll(var en hel del tur iblandat i loppet) kanske man ska säga på det under mesta av tiden, var mest plats som var huvudspelet. Och svenska spel låg runt 15-19 ggr hela tiden på vinnarspelet sedan igår. Hoppades på runt 25 på Betfair men dit nådde det aldrig.
jessi82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat