Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-01, 20:27   #241
mikaels
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja, men följer bara travet sporadiskt numera. Främst på grund av att arbetet numera tar nästan all tid men tröttnade också när legolas la ner . Anser inte att det längre är möjligt att vinna pengar hos atg som småspelare när motspelarna på streckspelen mest består av gigantiska tillsammansbolag och utländska spelsyndikat och det nästan är omöjligt att hitta spelinformation som inte når ut till alla och därmed inte ger något spelvärde. Men följer sporten och kollar oftast tävlingar där sporten håller hög klass och då kan det också bli lite nöjesspelande.

Tiden dock förbi när jag la massor av tid att läsa på och kollade på travet i stort sett dagligen. Därmed har jag heller inte mycket att tillföra på ett travforum vad gäller speldiskussioner längre heller. Lägger mig hellre på soffan och kollar en fotbollsmatch en tisdagskväll efter att ha varit hemifrån 12 timmar Typ än att slå på ATG live och börja gräva ner mig i startlistorna. Undantaget när det är riktigt fin sport som förra tisdagens åbergskväll och E3 uttagningarna på måndag . Sådant vill man se men då mer för det sportsliga än spelmässiga intresset. Men vinterhalvåret är det endast någon lördag när det är V75 som det känns kul med travet.

När jag blir pensionär en dag och får tid över i massor till fritidssysslor kanske travet får mer tid igen.

Köper förresten in mig på andelsspel här då och då. Brukar delta i bowerys V75 bolag då jag ser potential i hans system som alltid är reducerade större system och sällan bygger på att de största favoriterna ska vinna. Den dag ett sådant system slår rätt kan det ge stora pengar. Känns vettigare än att göra en egen V75a för några hundralappar utan att ha koll på hästarna som man hade tidigare .
Olle, jag har "hatat" dig ibland, det rör så klart "norrlandstravet", men du är så ofantligt välkommen tillbaka, det ska du veta...så är det Olle!...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat