Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-01, 20:37   #243
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tack jag brukar kolla svs också som är det andra bolaget jag spelar på. Kan hända att jag slarvade här när jag la spelet i går eftermiddag men tror jag kollade det innan. Olika vem som har lägst odds på en viss häst.

Trodde inte oddset skulle stiga högre än jag lirade, men det där sticker lite åt båda håll. Helst ska man vara vass på att förutse det såklart, det är väl en stor del i det mikaels pysslar med. Men det är ju lite skillnad när man spelar favoriter, där är det livsviktigt att hamna mer rätt. Om man lirar en häst som borde stå i 6ggr till 9ggr är det ju fortfarande bra. Men ännu väldigt mycket bättre och lönsammare om den ger 13 givetvis.
Jag har kollat en del trav nu under semestern och då ofta haft igång både unibet och svenska spels travodds. Absolut fått uppfattningen att oddsen hoppar upp och ner väldigt mycket och ofta hos svenska spel och trycker man på spelaknappen där vid rätt tillfälle så kan det finnas riktiga oddsfynd jämfört med vad oddsen blir hos atg. Idag t ex hoppade oddset sista halvtimmen på Jepsons Vagabond bi mellan 12-27 ggr som vinnare och var uppe i över 5 ggr på plats men också nere i drygt 2 ggr. Så det är verkligen att rekommendera att följa deras odds hela tiden om man har någon eller några hästar man är sugen på. Däremot brukar inte utgångsoddsen på torsdagen när dom släpps till V75 vara så spännande är känslan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat