Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-01, 21:20   #253
mikaels
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Baserat på vad jag sett senaste månaden vad gäller svs odds så förstår jag att det går att tjäna pengar där genom att hålla stenkoll på oddsen på sina tilltänkta spelobjekt och att slå till när oddset är det rätta. Oddsen har vad jag sett och som jag skrev hoppat upp och ner på ett sätt som jag inte sett tidigare . Normalt borde det bero på att det är betydligt mindre omsättning än hos t ex unibet för det är väl i första hand en programvara som ändrar oddsen efter hur spelen kommer in. Ungefär som att en tusenlapp vinnare hos atg i ett ramlopp på saxbanan med en v omsättning på 20 tkr påverkar oddsen på ett helt annat sätt än om man spelar 1000 kr vinnare i elitloppsfinalen där poolen uppgår till miljoner. Eller om du på tisdagen spelar 1000 kr vinnare i ett V75 lopp på lördagen när v omsättningen är 2000 kr så raseras ju oddset just då, men inte alls på samma sätt precis innan loppet startar .
Finns inte lika lätta pengar som på Legolas(men det kommer nog aldrig finnas, tog lång tid innan jag fattade)...svs får du nog "vårda lite ömt", men finns pengar där att hämta...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat