Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-01, 21:55   #261
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Finns inte lika lätta pengar som på Legolas(men det kommer nog aldrig finnas, tog lång tid innan jag fattade)...svs får du nog "vårda lite ömt", men finns pengar där att hämta...
Då var du inte med på den tiden när man kunde gå ut på fredagsmorgonen och köpa kvällstidningen och se Bet365s fasta V75 odds som sen släpptes kl 10 samma dag. Där fanns fynd som aldrig någonsin kommer tillbaka. I stort sett varje vecka gigantiska felodds på massor av hästar och totalt omöjligt att inte plussa där. Först blev mitt eget konto limiterat, sedan spelade jag med en tp vändkonto och efter det skaffade en god vän ett konto som jag använde. 25 ggr på en häst man värderade till 4-5 ggr eller 6 ggr på en häst man anser borde stå i 2 ggr (och som hamnade ungefär där hos atg) absolut inget ovanligt.

Hos legolas var ju det roliga att deras poolspel var så dopade av spelbolaget att återbetalningsprocenten alltid låg långt över 100 procent. Också det fantastiskt men ändå rankar jag tiden med de felaktiga B365 oddsen som visades innan dom släpptes klart högst när det gällde möjligheten att dra in pengar .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat