Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-01, 22:25   #262
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jessi82 Visa inlägg
Det blev inget svar ser jag... Om du tycker att 9 ggr är ett bra spel, varför spelar du då inte om du får det dubbla också, trots inga andra informationer,? Måste ju vara att bara trycka in lite mer om man kan få mer än det dubbla?
Ja man kan ju trycka in mer när oddsen gå upp, men det blir att lägga mycket ägg i samma korg. Har man redan lagt in en femhundring eller mer på en oddsare och den går upp lite. Har inte kassa att lägga flera tusen på högriskobjekten. Jag får ett högre snittodds om jag ökar insats men riskar också mer. Men det är en intressant tanke du är inne på som jag kanske ska ta och anamma. I och med att oddsen går både upp och ner. Lägga en mindre summa först och sen öka insatsen om oddset går upp senare. Och om det går ner får man leva med att stå med en mindre insats där. Grundtanken är ju att man tar oddset när man tror det är som högst. Men man är ju snett där ibland så är det ju bara. Ibland tror man till 100% att man måste vara på maxoddset när man tar någon till 50ggr typ. Men även där händer det att de faktiskt skjuter ända upp i 75 under vägen. Beror ju helt på vad de andra gör.

På H2H är det extremt sällan jag tar dem vid "fel" tidspunkt, det är mer lättvärderat. Även plats bommar man ganska sällan på. Men det är en jäkla bergochdalbana på vinnaroddsen ofta. Särkilt om vi pratar de lite högre oddsen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat