Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-02, 06:17   #264
incitatus
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Baserat på vad jag sett senaste månaden vad gäller svs odds så förstår jag att det går att tjäna pengar där genom att hålla stenkoll på oddsen på sina tilltänkta spelobjekt och att slå till när oddset är det rätta. Oddsen har vad jag sett och som jag skrev hoppat upp och ner på ett sätt som jag inte sett tidigare . Normalt borde det bero på att det är betydligt mindre omsättning än hos t ex unibet för det är väl i första hand en programvara som ändrar oddsen efter hur spelen kommer in. Ungefär som att en tusenlapp vinnare hos atg i ett ramlopp på saxbanan med en v omsättning på 20 tkr påverkar oddsen på ett helt annat sätt än om man spelar 1000 kr vinnare i elitloppsfinalen där poolen uppgår till miljoner. Eller om du på tisdagen spelar 1000 kr vinnare i ett V75 lopp på lördagen när v omsättningen är 2000 kr så raseras ju oddset just då, men inte alls på samma sätt precis innan loppet startar .
Fast numera är väl oddspåverkan mindre om du går in med 1000 kr på ATG

alla spel på V P Tvilling Trio slås ihop till en stor pott innan man räknar ut oddsen,

innebär att på lunch V4an en vanlig tisdag kan du i vart fall spela några 1000 vinnare utan att oddset rör sig nämnvärt

eller typ såhär Visby lopp 8 den 30e

Omsättning:
Vinnare+Plats+Tvilling+Trio (20:15): 73 131 kr
Det här är en sammanslagen pool
>Läs mer

Senast redigerad av incitatus den 2020-08-02 klockan 06:21.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat