Ämne: Mashos Basket
Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-22, 19:31   #159
Masho123
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Yeah såna dagar kommer tyvärr men du gör ett bra jobb Masho, fortsätt så..

Nu ang. matchen, jag skulle skippa underspelet där faktiskt. Hemofarm lirar en fartfylld med högt tempo och aggressiv basket och allting stämmer för dom offensivt i år. Man är varma i kläderna med tanke på att man började säsongen före alla med europeiska kval osv och den offensiva formen är grym. 86p gjorde dom på Cibona och 88 på Buducnost*, som är mycket bättre defensivt lag än Siroki. Man släpper till hyfsat många poäng också (80 och 76). Jag personligen tror Hemofarm kommer göra ca 90p här och att Siroki bör fixa 65-70p med tanke på vilket momentum man har efter Partizan vinsten senast och dom kommer spela aggresivt ikväll. Så för mig är blir det ett no bet men jag håller tummarna för dig och alla som ryggade

*Enda undantaget där matchen var lowscoring är den mot Partizan (77 - 66) men då ska man ta hänsyn till att klubbarna har en infekterad historia som fick sin topp i våras när lagen spelade final i playoffs i den serbiska ligan med bråk och Hemofarm dök inte upp till den avgörande matchen för att man strejkade.
Tjena papak kul att du skriver, all kritik från dig uppskattas sant att Hemofarm lirar fartfylld, jag har ju mini insats på spelet pågrund av att om Siroki skulle matcha Hemofarm så kan det lätt bli Ö155. Men Siroki är så jävla usla under korgarna, o skyttet är inte den bästa, de kommer bli desperata ju mer Hemofarm drar ifrån, Tror att Hemofarm kommer sakta ner i slutet när de anar att Siroki inte har chans att komma ifatt, därför tror jag på U155.
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat