Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-02, 16:26   #270
jessi82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja man kan ju trycka in mer när oddsen gå upp, men det blir att lägga mycket ägg i samma korg. Har man redan lagt in en femhundring eller mer på en oddsare och den går upp lite. Har inte kassa att lägga flera tusen på högriskobjekten. Jag får ett högre snittodds om jag ökar insats men riskar också mer. Men det är en intressant tanke du är inne på som jag kanske ska ta och anamma. I och med att oddsen går både upp och ner. Lägga en mindre summa först och sen öka insatsen om oddset går upp senare. Och om det går ner får man leva med att stå med en mindre insats där. Grundtanken är ju att man tar oddset när man tror det är som högst. Men man är ju snett där ibland så är det ju bara. Ibland tror man till 100% att man måste vara på maxoddset när man tar någon till 50ggr typ. Men även där händer det att de faktiskt skjuter ända upp i 75 under vägen. Beror ju helt på vad de andra gör.

På H2H är det extremt sällan jag tar dem vid "fel" tidspunkt, det är mer lättvärderat. Även plats bommar man ganska sällan på. Men det är en jäkla bergochdalbana på vinnaroddsen ofta. Särkilt om vi pratar de lite högre oddsen.
Absolut kan man ju inte bara fortsätta att lägga mer ägg i korgen hur mycket som helst, det håller jag med om
Dock om det är så att du har en hyfsad värdering så anser jag nog det vara tjänstefel att inte fylla på, åtminstone lite grann när du får det dubbla oddset. Är för stor skillnad kan jag tycka men alla är vi olika och det är väl tur det.

Sen är det lätt o missa när man skall jämföra svenska spel,unibet,bet365 och betsson.
Nu är väl inte bet365 så aktuellt för där är, enligt min erfarenhet, man limiterad efter en handfull spel. Gäller väl också betsson.
Däremot skall du nog lägga till betfair...

Lycka till o må gott!
jessi82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat