Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-02, 19:30   #271
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jessi82 Visa inlägg
Absolut kan man ju inte bara fortsätta att lägga mer ägg i korgen hur mycket som helst, det håller jag med om
Dock om det är så att du har en hyfsad värdering så anser jag nog det vara tjänstefel att inte fylla på, åtminstone lite grann när du får det dubbla oddset. Är för stor skillnad kan jag tycka men alla är vi olika och det är väl tur det.

Sen är det lätt o missa när man skall jämföra svenska spel,unibet,bet365 och betsson.
Nu är väl inte bet365 så aktuellt för där är, enligt min erfarenhet, man limiterad efter en handfull spel. Gäller väl också betsson.
Däremot skall du nog lägga till betfair...

Lycka till o må gott!
Tack. Får kolla om kontot på Unibet eller Betsson funkar, det var ett tag sen. De fipplar ju fram och tillbaka med limiteringarna ibland om det går lite tid. På bet365 var jag hårt limiterad efter någon halvstor vinst men sen efter en tid var det fritt fram igen. Och har varit det sedan dess. Då ska sägas att jag varken gått bra eller dåligt där sedan dess, men var duktigt upp en sväng innan det vek ner. Men de sänkte inte gränserna alls då har jag för mig. Betfair kanske man ändå ska ta och satsa på att lära sig. Ingen aning om hur bra odds man får där dock, det är ju en helt annan typ av marknad.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat