Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-07, 17:05   #1
viking90
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17422
Standard

Fredagstugg! 7/8 Umåker/Kalmar/Årjäng


Umåker är huvudbanan! Saxbanor är Kalmar & Årjäng!

Har ni några drag att bjussa på tveka inte att tipsa oss om dom!

Vad de gäller Umåker är jag inte vidare påläst med la inte ett lir på SvS där jag lirade plats på Corroded & Thess Vilja bl.a! Singelprocentare båda två!

I Kalmar tycker jag Eagle in The Sky V5-2 är värd ett streck till den procenten! Jag låser med den, favoriten och "bike-hästen".

Frågan är hur förberedd Velasguez Gar är i V5-4, i höstas/vintras gjorde hästen många riktigt bra insatser mot tuffa hästar men fick aldrig vinna...

V5-5 tycker jag Karlstedt har en hyperintressant bfro häst! Nån som vet vad som hänt med hans stall väldigt få starter i år....Dessutom har hans två vassa hästar Amphibian Madness (i Danmark för Avel) & Miss Golden Wine inte startat alls i år...Båda är i hans ägo fortfarande men ingen av den står att de har en tränare så tävlingskarriärerna verkar avslutade? Den sistnämnde vann ju ett försök till StoSprintern förra sommaren...Ströks för infektion i höstas och inte kvalat eller tävlat sedan dess...?

I Årjäng har Sofia Aronsson är intressant debutant till start i lopp 2, ZOCCOLODURO O.P..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat