Ämne: V75 ÅBY 8/8
Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-08, 20:54   #227
Kgrh
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Challengesystem
32 rader

Villkor: Exakt en av Unoicsdue Gnafa, Champ Lane och Aramis Bar ska vinna.

Systemram:
Alla
Alla
Alla utom Power
Alla utom Sunettan Palema och Anthara Bi
Alla utom Atik DL och Andre Ward
Alla utom Zap di Girifalco
Alla utom Who's Who
Ursäkta att jag lyfter fram mig själv, men vill bara berätta att jag är jäkligt glad ikväll! Såg lopp 2-7 först under kvällen, då jag tvingades ge mig ut med en elsparkcykel och leta efter min plånbok som jag trodde mig ha tappat under en längre promenad. Hittade den efteråt i en annan byxa och kunde sedan se loppen och mitt system gå in (3513 kr). Detta innebar att en vinstfri svit sedan V5 på Umåker den 18 april är över (innefattande 10 förlorande V75-system, 10 förlorande vinnarspel, 1 förlorande platsspel och 2 förlorande V5-system).

Gällande loppen så är man så klart extremt imponerad av Moni Viking. Tycker även att det var kul att Pastor Power lyckas plocka fram ännu en seger efter alla hedersamma förluster, bra kört av Peter U. Power såg riktigt fin ut och seglar upp som en av favoriterna till derbysegern. Vagabond Bi fortsätter att rada upp starka insatser – han lär kunna hävda sig mycket bra i Silver också och förväntar mig intressanta dueller mellan honom och Zap di Girifalco i kommande meeting.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7), Gotland (+7), Basse (+7), glimman (+7)
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat