Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-11, 19:17   #27
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Nu ska jag inte spela men Om jag spelat så hade det nog legat närmst tillhand att spika i avd 3 och 4.

Avd3 2 Dontlooseallmoney

Avd4 4 Hitthebar

Om ni undrar varför jag ens pluggar loppen så är det för att min dotter har en tjejkompis hemma som ska sova över och jag mer eller mindre är tvångsförvisad att hålla mig i mitt sovrum så att de kan snacka ostört

Inte mycket annat att göra för mig än att följa kvällens tävlingar via Ipad .

Avd1) hittar jag ingen vettig lösning till och vill inte strecka de fem som alla streckar. Kortare eller bredare är det som gäller.

1,2,3,4,7,8,10,11 - streck för de två sista 5 Padron Kloster och 6 Commendatore hittar jag inga anedningar till alls..

Avd2) 4 Mellby Ironman är ”loppets mest överspelade” enligt en välkänd betaltjänst och det har haft effekt på streckprocenten som kommer bli vettig till slut .

Jeppe Juel istället för Bergh,är väl knappast någon kuskförsämring som Bergh kört på slutet?

Spik 4 Mellby Ironman

Avd3) Spik 2 Dontlooseallmoney

Avd4) spik 4 Hitthebar

Avd5) inte helt såld på 5 Southwing Queeen och vill nog ha alla utom 1 och 10 vilka det känns svårt att motivera streck för hur mycket man än fantiserar om skräll.

Avd6) får ingen kläm på sista avdelningen. Lättare att hitta ett par som inte borde vinna.
4 M.T Might Winner brukar jag tro på när det är KORT distans. Måste vara helt fel med lång distans för PU:s häst.
1 Bubba Degato måste väl ha passerat bäst-före-datum?

Kommer med ett systemförslag även om jag vet att det finns folk på Forumet som retar sig på ”torrspel” . Jag anser att alla förhandspostade tips är till nytta och speciellt om man motiverar varför man tror som man gör - vilket jag försökt idag.

Så här är mitt torrspel för kvällen

Avd1) 1,2,3,4,7,8,10,11 (6-5)
Avd2) 4 Mellby Ironman (5-3)
Avd3) 2 Dontlooseallmoney (5-7)
Avd4) 4 Hitthebar (1-10)
Avd5) 2,3,4,5,6,7,8,9 (1-10)
Avd6) 3,5,6,7,8,9,10,11 (4-2)

8x1x1x1x8x8= 512 rader / 512 långbortistan dollares

lycka till alla som spelar i kväll
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat