lugnt på jobbet och hag har ägnat en timme åt att bena ut loppen till Australiens V4
1) 1,4,6 (2-8)
2) 2,6,7,8 (3-1)
3) 1,3,5 (2-6)
4) 5,9,11 (4,2)
3x4x3x3= 108 rader/ 216 kr
avd 1 är ett travlopp med stående start. jag dissar favoriten och tar med en rutinerad räv på "startvolten" och de två bästa kuskarnas val i loppet
avd 2) tycker 5 har rimlig vinstchans och plockar bort streckfavoriten3 från kupongen så jag inte tycker den har så mycket bättre chans än mina 4 val
avd3) debutlopp för de flesta och jag tycker tränare Lily sitter på leken här. Tränar alla mina 3 streck och de hjälps garanterat åt i loppet för bästa stallresultat. likvärda resultat i provloppen så jag tycker 3 kyvalleyhoneybunny är fyndet i loppet på 12%
avd 4) loppet borde stå mellan 5 och 9 men som bortglömd är 11 Betta Bopper intressant tredjestreck. Springer samma tider som de två favoriterna ochkan skrälla med klaff på loppet.
*** edit
fiasko direkt när favoriten 2 vann första vilken var omöjlig att streck på 4 streck. Antingen spikar man favoriten 2 om man tro på denne eller så streckar man de motbud man tror har chans. 46% på favoriten och utdelningen blir inget att om jag skulle ha streckat 4 hästar.
1 som var tvåa till 6% hade varit en klart bra start.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Basse den 2020-08-13 klockan 10:08.
|