Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-15, 21:33   #122
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det krävs förvånansvärt låg marknadsföringsansträngning på diverse sociala medier för att få ihop en spelkassa på 10k. ( Eller t o m 20-30k enstaka omgångar med större intresse! )

Så om det bara är kostnaden det hänger på så är det en klen ursäkt.

Att gå från att spricka på två spikar till att sätta dessa lopp på ca 21-24 rader är inte så enkelt som det låter. Det är dessutom oftast inte heller så att man lägger alla extragarderingar där man har fel.

Postade mer för hur nära 7-siffrigt det var med spiken som sprack än vad han egentligen vann. ( 81k är en nominellt hög siffra, men det blev ändå mindre än 8 ggr pengarna bara. )

Det är svårare än man tror även med stora system.

Så är det, men skall man vara petig och med facit i hand så valde han ju helfel vad gäller spik (ja, lätt med facit i hand) - tre kusar där och du är hemma. Spik i någon av de första avdelningarna och han hade inte kunnat missa denna omgång... Även garderingarna sitter ju helt fel i flera utav avdelningarna och vissa som han har med är helt obegripligt. Ja, det är svårt även med stora system när man sprider gracerna såsom med hästskit...

Jag anser att detta system är katastrofalt dåligt uppbyggt! Enda bra var egentligen Mio Flash på tre hästar - jag hade själv denne på fyra... Mycket pengar gör dig inte till en bra systemkonstruktör, detta är ett bevis på det - rankingen är, som sagt, katastrofalt dålig i flera avdelningar...

Så, nu fick jag detta sagt. Jag säger det enkom för att du hyllar systemet, eller honom. Jag har inget annat att gå efter än denna rad, så kanske är han bättre än så, men men!

Att han dessutom var nära att sätta systemet (V75) är ju en grov överdrift...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat