Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-25, 18:13   #33
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Jag tror såklart med att Don Fanucci vinner, inget snack om saken, en superhäst man blivit galet imponerad av!

MEN!
Ska man gardera den ngn gång är det väl ändå idag?

1: Kommer fårn galopp. Tränare/ksuk säger det var pga balansen, stämmer säkert men man kan aldrig veta till 100%...

2: Spår 12, Jägerso, sämsta banan att ha det läget på, och de där framme ser nog gärna att Don Fanucci inte kommer med till finalen...

3: Nästan 80% med ovan förutsättningar? Det ligger på en hästs maximala vinstchans, då borde den ha snarare spår 5 och inte hoppat sist.........

Jag är korkad nog att gardera den idag, otroligt jämnt bakom, så jag tar alla och får garanterat in skrällen om det nu blir en sådan.
Ni andra kan säkert tryggt spika då favven alltid vinner då jag helar ett lopp =)
Av 144 hästar som lottats till spår 12 i försöket sedan man började med att bara två bästa går vidare....så är det exakt EN av 144 som lyckats med att både gå vidare till finalen och sedan även vinna finalen.

Commander Crowe. Någon enstaka till har vunnit sitt försök. Men det är 143 st som blivit bortlottade.

I år är det två 12or som ändå har chansen oavsett såklart.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat