Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-29, 07:14   #71
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Balansändringen på Ribaude gör att jag ännu mer lutar åt att stå över den här V75-omgången. Vägen till spets ligger nu öppen för Coogan, även om det kan bli en turbulent resa med både Vacqueyras och Doctor Doxey Zenz i loppet. Heading Reference är intressant, men gissar att balansändringen på Ribaude gör att den kommer att spelas ganska hårt imorgon och öka med några procentenheter. Samma för Raja Ribb, som redan står i 13%.

Risken är stor för en mycket favoritbetonad omgång. Borups Tornado, Månlykke AM, Lipstick Tooma och Jackpot Tooma har också alla starka argument i sin favör och de riktigt stora skrällbuden har jag svårt att hitta. Jackpot Tooma är dock uppenbart övervärderad till 55%, så där kan man kanske gräva fram någon form av spelvärde. Skrällen kan komma i V75-6, men med stor sannolikhet blir det ingen utdelning på 5 rätt och en ännu större pott på Jägersro på lördag.
Nej. Chansen att potten blir större på Jägersro om det blir 5r-JP idag är väldigt låg. I stort sett obefintlig skulle jag säga om det tillkommer pengar även från söndagens omgång.

Det är 39M extra idag och det kommer att generera en pott på ca 67-70M.

Då kommer det att ligga 32-33M i 5rättspotten och det räcker inte för att komma upp i mer än 67-70M om inte det även kommer pengar från söndagens V75 från Charlottenlund.