Citat:
Ursprungligen postat av Gotland
/.../
3. Är ju precis vad som görs idag och jag säger inte att det enkom är av ondo då de flesta av de multivarvade lapparna bidrar med mer än de plockar ut. Jag säger mest att marknadsföringen av det hela är orimlig något så in i h*vete.
4. Ja, på högpotenta rader urholkas värdet för samtliga system med alla rätt. Och det är här som marknadsföringsproblematiken blir tydligast. Om jag köper en andel av tio i en lapp med ensampotential så blir jag ju lite ledsen i ögat om jag helt plötsligt måste dela potten på 450 och inte på tio...
Det syns inte någonstans hur hårt man varvat systemet och vad det egentligen är jag köper in mig i. Här måste ATG bli tydligare och visa vad som är sålt i respektive system.
/.../
När det dessutom i efterhand ska skyltas med att "vi spelade in mest i Sverige" för att man råkade hänga dit en supermultivarvad lapp av de 20-talet varianter (exempelvis lirade Dennis på Brasco 24st olika multivarvade system förra lördagen) är ju rent ut sagt bedrägeri.
|
Exakt. Varvade system kan man ju tycka bu eller bä om, men oavsett vilken sida man står på så kan man inte förneka hur jävla dåligt och duperande det kommuniceras och marknadsförs idag. Det är där förändringen måste till!