Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-31, 09:31   #294
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Nej, jag missar inte poängen. Det är du som tror att alla är ute för att försöka vara en ensam vinnare trots att det ytterst sällan är så svårt. Det händer inte ens en gång om året på V75. De flesta som köper en andel har aldrig vunnit femsiffrigt i hela sitt liv. Att få gå och hämta ut 20 000 så man kan bjuda gubben på en resa till Kanarieholmarna i vinter är alldeles fantastiskt för många människor. Det är massor av glädje hos ett ombud när det klonkat till och flera hundra människor får dela på en säck med pengar.
Det är helt fine att folk vill ha det, jag har aldrig påstått att alla siktar på att bli ensamma vinnare och få 67 miljoner. Det som är kärnan i både mitt och Gotlands inlägg, och som du återigen missar, är den falska marknadsföringen och informationen från butikerna och ATG. Folk får köpa butiksandelar och hoppas på en resa till Kanarieöarna, men det ska framgå hur många andelar och hur många system som sålts. Så enkelt är det.

Tänkt dig själv att du ska köpa en flaska fin whiskey limited edition utgåva. Sen får du veta att dom gjort 45 batcher till och din flaska inte alls är från en begränsad utgåva - snarare tvärtom. Nog satan blir du förbannad på den falska marknadsföringen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat