Citat:
Ursprungligen postat av KP
Tack för dina spel.
Varför posta så sent? Är tillräckligt svårt att få bra linor, igår skippade jag 6st eftersom linorna var sämre. 2h innan spelstopp hinner svänga på dom en hel del.
Nästa lilla klagomål jag har är ditt spreadsheet
Vore bra om du kunde fylla i den ordentligt med tid för spelstopp bl.a. Både för vår och din egen skull. Lättare att dra slutsatser även från ett korrekt ifyllt sheet. Då kan du även se om det är några ligor du backar på, något speciellt lag, eller om totalen är din starka sida men inte sides osv osv.
Tack återigen för ett bra jobb.
|
Hej, anledningen till att jag skriver in spelen så sent är för att jag vill lägga upp allt på en gång, annars måste jag droppa spel lite hela tiden och det kanske blir jobbigt att hålla koll på allt jag spelat på.
Det är klart att jag håller koll på mina spel

Jag har alla spelen uppskrivna på ett dokument där det är lite finare =) får där en bra överblick på alla spelen. Ligger bäst på finska ligan och sämst på nba, bäst på totalen sämre på spread. Spreadsheeten har jag mest för att hålla koll på hur mycket mitt plus/minus och roi ligger på.
När jag lagt alla spelen och skrivit in allt i dokumentet så kopierar jag det och klistrar in det här i dbn, där jag skriver spelstopp, lag vs lag, liga, och bolag.