Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-24, 11:42   #1
krickalicious
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Gävle
Inlägg: 20
Sharp$: 1128
Standard

Dåliga resultat, ändringar i speltänket?


Tjena!
Jag har nyligen gjort en seriös satsning på sportsbettingen som sidohobby för att dra in lite extra deg varje månad. Har startat med en bankrulle på 20k och försöker kombinera surebets (arbs) med vanliga värdespel för 1-5% av rullen åt gången. Standardspelet för surebetsen är 1500 och för värdespelen 3% alltså 600 kr.

Jag försöker ligga på ungefär 3-4 värdespel om dagen och surebetta ihop i snitt 100 kr per dag. För att räkna rimligt så är mitt mål att uppnå 105% roi på värdespelen och på så sätt kunna dra in 5700-6600 kr per månad. Matematiken: 100 kr*30 dagar = 3000 kr. 600 kr * 3-4 spel om dagen * 30 dagar i månaden * 5% vinst = 2700-3600.

Dom som jag just nu har ryggat är shawshankbetting, munchies, iCash, Pacman, Qirren, Boored. Spelar endast spel som jag hittar lika eller bättre odds på samt där ovanstående rekare inte säger emot varandra. Jag har rssflöde på deras spreadsheet och sitter ca 5 timmar varje dag vid datorn så jag hittar nya spel jäkligt snabbt.

Nu kommer vi till problemet. Efter ca en månad och 110 spel exakt, har jag en ROI på 84,6 vilket som sagt är en bra bit ifrån målet men också en bra bit ifrån +-0 :(

Surebetsen går som tåget och där har jag tjänat ca 3600 kr och dom spelen ingår såklart inte i ovanstående ROI.

Min fråga till er är om det är något jag missat, tillämpar jag fel strategi, eller handlar det helt enkelt om svängningar. Kändes lite väl brant bara efter 110 spel. Kritisera mer än gärna, let me have it!
krickalicious är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat