När man läst på lite är väl slutsatsen att det är mer som talar för femrättsjackpot idag än för stora pengar. Sporten mer än spelet som är intressant.
Tänkbar skräll: Grande Diva Sisu i stoderbyt. Om det blir körning så klart vilket det kan bli om Bergh håller upp ledningen. Nordströms häst ska växlas upp i utrustningen och gå dom när hon vann stosprintern. Bäst baktfrån. 18,50 var det bästa fasta oddset jag såg när jag kollade precis hos några bolag.
Jättestänkare i derbyt: Ultion Face på första barfota runt om och första jänkarvagn. Hemmaplan. Inga andra som ska växla upp dramatiskt i utrustningen . Ett riktigt långskott så klart men går att få 46 ggr t ex hos svenska spel. Är kanske där den ska ligga trots allt oddsmässigt i detta sällskap från spår 7.
Spara inte på strecken i avd 5. Finalen av Bertmarks ett riktigt skräll lopp historiskt och brukar inte bli kört som man tror.
Såg att Goop växlade upp till bike och barfota på Zuchero Roc i avd 2 för en halvtimme sedan. Vet inte vad det betyder. Inget som nämndes i björnkollen och inget som aviserats i förhandsintervjuer.
Blir nog inget spelande idag för mig som det ser ut. Räcker väl med den fina sporten som erbjuds för en trevlig eftermiddag med trav.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|