Citat:
Ursprungligen postat av olle
När man läst på lite är väl slutsatsen att det är mer som talar för femrättsjackpot idag än för stora pengar. Sporten mer än spelet som är intressant.
Tänkbar skräll: Grande Diva Sisu i stoderbyt. Om det blir körning så klart vilket det kan bli om Bergh håller upp ledningen. Nordströms häst ska växlas upp i utrustningen och gå dom när hon vann stosprintern. Bäst baktfrån. 18,50 var det bästa fasta oddset jag såg när jag kollade precis hos några bolag.
Jättestänkare i derbyt: Ultion Face på första barfota runt om och första jänkarvagn. Hemmaplan. Inga andra som ska växla upp dramatiskt i utrustningen . Ett riktigt långskott så klart men går att få 46 ggr t ex hos svenska spel. Är kanske där den ska ligga trots allt oddsmässigt i detta sällskap från spår 7.
Spara inte på strecken i avd 5. Finalen av Bertmarks ett riktigt skräll lopp historiskt och brukar inte bli kört som man tror.
Såg att Goop växlade upp till bike och barfota på Zuchero Roc i avd 2 för en halvtimme sedan. Vet inte vad det betyder. Inget som nämndes i björnkollen och inget som aviserats i förhandsintervjuer.
Blir nog inget spelande idag för mig som det ser ut. Räcker väl med den fina sporten som erbjuds för en trevlig eftermiddag med trav.
|
Zuchero Roc ger 12,50 på Unibet, testar en liten slant på det(han skulle ju kunna fungera

)...