Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-24, 17:28   #1
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[24/10] Winter Baseball


Fyra spel infor kvallen och natten i Venezuela och Mexiko.

Ogiltigt spel-ID: 130379


Henderson Alvarez startar for Tiburones. Har en bakgrund hos Blue Jays for nagra ar sedan och har spelat mycket bra i sina tva starter. 6.2 IP har det blivit och inte en run inslappt (5 hits och inga walks), 7 SO. Gjorde 3.2 innings senast och kanske testas annu nagot langre idag. Mot honom har vi en annan venezuelan, Victor Larez har en start i "vinter" med 5 IP och 3 H (inga runs). Tva stabila AAA-pitchers som borde fa jobbet gjort i den har tidiga matchen.

Ogiltigt spel-ID: 130371


2.13 kanns for hogt for Yaquis har. De forlorade visserligen igar men Hector Velazquez bor inte var underdog i manga matchups. Har gjort 8 IP av relieve for Yaquis och far sin forsta start inatt. Spelade riktigt, riktigt bra i mexikanska ligan tidigare i ar (2.93 ERA over 92 IP). Tva bra lag med spetskompetens pa manga omraden. Jag tror dock att Velazquez far stod fran Albion Contreras (.412 BA) och de andra for att ta en vinst har.

Ogiltigt spel-ID: 130380


Caribes fick stryk med 4-2 igar mot Tigres men leder anda ligan med 6-3. Magallanes har 6-5. Hemmalagets Shinju Iwata har tva starter och har inte direkt overtygat i nagon av dessa. Har 9 SOs men 7 ER pa 9.2 IP. Senast blev det 5 mot Cardenales och jag haller Caribes offensiv som nagot vassare. Alex Herrera ar daremot 2-0 med 1.50 ERA och gick av plan senast med 6 IP och 5 H (inga runs). Har redan plockat upp ett W mot Magallanes i ar och har en bra chans till ett till inatt.

Ogiltigt spel-ID: 130375


Tva pitchers som inlett uruselt och lag som bada kan prestera duktigt framat. 8.5 kanns som en run for lite och jag testar over.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+3)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat