Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-15, 15:42   #1
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

V86 Jägersro/Solvalla 16/9

Ursvårt på förhand och det skulle förvåna mig om det inte blir hög utdelning. Det blir nog till att spika storfavoriten Vae Victis Club i andra och tro att Örjan/Redén har bästa hästen i loppet. Volnik du Kras är ju inte så tokig annars och Goop upp bakom ständiga snackhästen Cab Lane som har svårt att leverera. Treåriga ston i tredje och två hästar sticker ut lite grann, men i såna lopp kan det mesta hända, även med bara åtta hästar till start. Dream Creation med Örjan i fjärde lär bli ett anlitat singelstreck hos en del. Tar den sig ut från innerspåret? Sen har vi Rackham som visserligen fick loppet senast, men som också var väldigt duktig. 61 % idag och det känns som för mycket. Runt 40 % hade jag tyckt var lagom på den. Tiger Face kan vara en chansspik. Det måste vara dags för den snart. Sjundespår och det gäller att han går iväg felfritt och inte blir hängades. Activated håller jag högt, men vill inte chansspika i sista, vilket är ett riktigt kanonlopp. Det är lite att tänka på tills i morgon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat